Problem z bransoletką?

Masz problem z naszą bransoletką? Pomożemy Ci znaleźć rozwiązanie!

 

1. Uszkodzenie bransoletki

Przed wysyłką naszych bransoletek upewniamy się, że są one pozbawione wad. Robimy wszystko, by nasze bransoletki nie rozwiązywały się i nie powodowały problemów w codziennym użytkowaniu. 

Elastyczna żyłka jubilerska jest dość rozciągliwa, jednak użycie zbyt dużej siły może spowodować jej pęknięcie. Reklamacja nie dotyczy tym samym uszkodzeń mechanicznych, niewłaściwego użytkowania, zmian oraz napraw przez trzecie strony, zużycia lub wypadków.

Innymi słowy - reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie tylko wtedy, gdy stwierdzimy, że wada powstała z naszej winy, np. w przypadku rozwiązania się żyłki jubilerskiej czy pęknięcia kamienia.  

Jak zareklamować bransoletkę:

  • Poinformuj nas o problemie z bransoletką: mailowo (shop@jemens.pl) lub przez Messenger - opisz dokładnie sytuację oraz czas, w którym stwierdzono wystąpienie wady produktu. 
  • Zapakuj cały produkt (kamienie wraz z żyłką jubilerską) i wyślij go na adres, który podamy mailowo lub na Messengerze po otrzymaniu informacji o reklamacji.
  • Gdy odbierzemy produkt sprawdzimy, czy problem wystąpił w wyniku naszego działania, czy np. uszkodzenia mechanicznego.
  • Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od daty odebrania reklamowanego produktu. 

 

2. Zbyt mały rozmiar bransoletki

Przy wyborze bransoletki konieczne jest podanie jej rozmiaru, kierując się obwodem nadgarstka. Do naszych bransoletek dodajemy nieco luzu, który sprawi, że będą ładnie prezentowały się na ręce. Nasze bransoletki nie przylegają do nadgarstka, lecz delikatnie opadają na dłoń - i nie jest to wada produktu.

Jeśli jednak wybrany został zdecydowanie za mały lub za duży rozmiar bransoletki, istnieje możliwość jej wymiany.

  • Poinformuj nas o zbyt małym rozmiarze bransoletki: mailowo (shop@jemens.pl) lub przez Messenger.
  • Zapakuj bransoletkę i wyślij ją na adres, który podamy mailowo lub na Messengerze po otrzymaniu informacji o wymianie.
  • Gdy odbierzemy produkt, wyślemy nową bransoletkę w innym rozmiarze.  

 

3. Chcę zwrócić bransoletkę

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl