FAQ

Najczęściej zadawane pytania dotyczące sklepu Jemens.pl

1. Jakie są możliwości personalizacji zegarka?

Dajemy liczne możliwości personalizacji zegarków. Do wyboru:

  • kolor koperty;
  • kolor paska;
  • rodzaj podziałki.

Wybór którejkolwiek z opcji nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami i nie zmienia ceny produktu.

2. Chcę zobaczyć projekt Fotozegarka lub Zegarka z logo firmy przed złożeniem zamówienia. Czy jest taka możliwość?

Oczywiście, przygotujemy i wyślemy poglądowy projekt Fotozegarka lub Zegarka z logo firmy. Wystarczy, że wyślesz do nas zdjęcie na adres: shop@jemens.pl lub poprzez Messengera.

3. Czy projekt Fotozegarka lub Zegarka z logo firmy jest bezpłatny?

Tak, poglądowy projekt zegarka jest bezpłatny.

4. Kiedy i jak otrzymam projekt po zamówieniu Fotozegarka lub Zegarka z logo firmy?

Po złożeniu zamówienia najpóźniej w ciągu 24 godzin skontaktujemy się z Tobą drogą mailową w celu akceptacji projektu. W wiadomości zwrotnej możesz zaakceptować przesłany projekt lub dowolnie go zmienić.

5. Czy muszę się zarejestrować w sklepie, by dokonać zakupów?

Nie, w naszym sklepie można dokonać zakupów bez rejestracji.

6. Czy muszę potwierdzić złożenie zamówienia?

W naszym sklepie nie wymagamy dodatkowego potwierdzenia złożenia zamówienia – wystarczy, że opłacisz zamówienie.

7. Jak mogę zapłacić za zamówienie i czy muszę opłacić je od razu?

Oferujemy dwa sposoby opłacenia zamówienia:

  • przelew natychmiastowy
  • przelew standardowy

Na opłacenie zamówienia masz 7 dni. Zegarki zostaną przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty.

6. Jakie są koszty dostawy? Od jakiej kwoty obowiązuje darmowa dostawa?

Obecnie oferujemy dwie możliwości dostawy zamówionych produktów:

  • list zwykły priorytetowy – koszt: 3,20 zł;
  • list polecony priorytetowy – koszt: 6,80 zł.

W przypadku listu poleconego przesyłamy numer przesyłki do śledzenia na stronie emonitoring.poczta-polska.pl.

By otrzymać darmową dostawę wystarczy zrobić zakupy za minimum 120 złotych.

8. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zegarki wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych. Czas ten liczony jest od zaksięgowania płatności, a w przypadku „Zegarka z własnym zdjęciem” od zaksięgowania wpłaty lub akceptacji projektu, w zależności od tego, co nastąpiło później. Czas przygotowania Zegarków z logo firmy zależy od liczby zamówionych produktów. O ewentualnych opóźnieniach poinformujemy Cię mailowo.

9. Czy mogę zamówić zegarki z opcją wysyłki za granicę?

Tak, prowadzimy wysyłkę zagraniczną do większości krajów Unii Europejskiej. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl