Płatność i wysyłka

PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA

 

SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

a) Płatność przelewem standardowym na rachunek bankowy Sprzedawcy.

  • Bank: Pekao S.A.
  • Numer rachunku: 57 1950 0001 2006 0236 4159 0002.

b) Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartami płatniczymi:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Blue Media.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Termin płatności:

W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU

Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:

  • Przesyłka pocztowa poprzez Pocztę Polską: nierejestrowaną ekonomiczną, nierejestrowaną priorytetową, rejestrowaną (poleconą) ekonomiczną, rejestrowaną (poleconą) priorytetową.

Termin wysyłki Produktu do Klienta wynosi do 5 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Początek biegu terminu wysyłki Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektronicznej  - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  • Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia musi być wskazany od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.

O gotowości Produktu do wysyłki Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl